تــــــــــوقع های بیجا

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

تمام غصه ها


دقیقا از همان جایی آغاز می شوند که


ترازو بر می داری می افتی به جان دوست داشتنت !


اندازه می گیری !


حساب و کتاب می کنیُ مقایسه می کنی . . .


و خدا نکند حساب و کتابت برسد به آنجا که


زیادتر دوستش داشته ای ،   زیادتر دل داده ای 


 که زیادتر گذشته ای ،   زیادتر بخشیده ای 


به قدر یک ذره ، یک نقطه ، یک ثانیه حتی !


درست از همانجاست که توقع آغاز می شود


و توقع آغاز همه ی رنج هایی است


که به نام عشق می بریم . . .



نظرات شما عزیزان:

nazanin
ساعت19:34---26 بهمن 1394
مي دانــم

چــرا بيــن ايــن همــه ادم

پــيــله کــرده امــ



بــه تــو

شــايد فــقط با تــو

پــروانــه مي شـــوم

ســنـگـيــنــي گـفــتــه هــايــم

بــه سـنــگـيــنـي گــوش هــايـتــ دَر . . .!

سلام ممنون که به وبم سر میزنی

پاسخ:سلام مرسی همچنین


محدثه☺
ساعت21:24---24 بهمن 1394
کلیه مطالبات لایک داره
پاسخ:مرسی گلم


مائده
ساعت12:11---5 بهمن 1394
لایـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــک
پاسخ:مرسی گلم


*-*
ساعت17:17---1 بهمن 1394

کـمـیّت مهم نیست !
کـیـفـیـت مهمه که تو اونم نداشتــی !


*-*
ساعت17:16---1 بهمن 1394

بـــــــه بــعــــضـــیــــا بــــــایـــــــد گـــــفــت :



آفــــــرین بـــر تـــو ...!

واقـــــــعا مرحـــــبا کـــــــه ایـــــــــن قــــــــدر صـــــبـــــــوری ...!

چــون مــیتــونـی خـــودتــــــو روزی ۲۴ ســـاعت تـــحمل کــنی

ولــی مــــا چـــند دیـــقه بیشــتر نمــــی تـــونیــم !


*-*
ساعت17:15---1 بهمن 1394

همیشه دقیقا وقتی پر از حرفی
وقتی بغض میکنی
وقتی داغونی…!
وقتی دلت شکسته
دقیقا همین وقتا…
انقدر حرف داری که فقط میتونی بگی:
بیخیال…!


مائده
ساعت19:51---22 دی 1394
یـہ وقـتهـایـی دلــت مـیـخـواد یـه پـــرانــتـز بــاز کـنـی
کـسـی کــہ دوسـش داری رو بـــذاری تــوش !
بــعـد پــرانـتــز رو بـبــنـدی
کـہ مـبـادا دسـت احـــد الـنـــاسـی بـهـش بـرسـہ . . .


مائده
ساعت19:51---22 دی 1394
دو چشمى را كه مفتوح رخ ات بود
كنون گوهر فشان بگذار و بگذر
در افتادم به گرداب غم عشق
مرا در اين ميان بگذار و بگذر


رها
ساعت22:34---21 دی 1394
بوسه هایت بوی آتش،

بوی دوزخ می دهد


نحن اصحاب الجهنم،


پس مرا محکم ببوس...!


رها
ساعت11:58---19 دی 1394
هَنوزَم اُمیدِه مَــن بِه فَرداست
♻روزایِ خوبَمَم ک‍ِه ب‍ُردَم اَز یاد
بازَم خَط بِه خَط مینویسَم اَز دردام
شایَد دارَم گُم میشَم میونِه حَرفام


mohammad
ساعت16:29---15 دی 1394
میگن اگه خورشید
یه ذره نزدیکمون بود
همه چیزو میسوزوند
ولی خورشید خبر نداری
یکی روی این زمین هست
که فقط اسمش
تمام وجودمو میسوزونه
چن لحظه پیش با دیدن اسمت تو گوشیم تمام وجودم سوخت.
::
:: مـامـانــم ازم پــرسیـد دیـشـب بــا مــوهــای خـیــس خـوابـیدی ؟!
بـالـشت نـم داشـت !
یــه کـم مـکــث کــردم و . . . .
گــفـتــم آره !


mohammad
ساعت16:28---15 دی 1394
غمگینم…

به اندازه ی…

کلاغ تنهایی که…

در سرمای زمستان…

خیره به آسمان می نگرد…


mohammad
ساعت16:25---15 دی 1394
از کاه دوستت دارم های کشکَکی تو
کوهی مستحکم از عشق ساخته ام …
از تیشه ی فرهاد هم کاری بر نمی آید…
هر روز دعای زلزله می خوانم


mohammad
ساعت16:25---15 دی 1394
بازی بدی را شروع کردیم…

من باختم دلمــ را…

تو همچنان دلــ می بری…


mohammad
ساعت0:38---15 دی 1394
آدم ها به اندازه ی “ناگفته هایشان” از هم دور می شوند
نه به اندازه ی “قدم هایشان”…
پاسخ:♥✿


mohammad
ساعت0:38---15 دی 1394
دوستت دارم…
ولی هرگز نمی دانم چرا
من به عاشق بودن بی منطق خود
قانعم …
پاسخ:♥✿


mohammad
ساعت0:37---15 دی 1394
فصل ها گذشت و هنوز يک نفر نيست
مرا بخاطر عاشقانه هايم صدا بزند…
يک سطر کج ميتواند فکرى را بلغزاند…
پاسخ:♥✿


*-*
ساعت16:09---13 دی 1394

شاملو میگوید:

بترس از او که سکوت کرد
وقتی دلش را شکستی...
اوتمام حرفهایش را بجای تو به خدا زد
و خدا خوب گوش میکند و خوب تر یادش میماند....
خواهد رسید روزی که خدا
تمام حرفهای او را سرت فریاد خواهد کشید....
و تو آن روز درک خواهی کرد
چرا گفته اند:دنیا،دار مکافات است!
پاسخ:♥✿


*-*
ساعت16:09---13 دی 1394
ه آنچه پس از تلاشت خواهی بود
بیندیش تا به اندازه کافی انگیزه و اعتمادبنفس داشته باشی




beautifulkitty
ساعت13:52---13 دی 1394
به ساعت نگاه میکنم:

حدود سه نصف شب است

چشم می بندم تا مباد که چشمانت را از یاد برده باشم

و طبق عادت کنار پنجره می روم

سوسوی چند چراغ مهربان

و سایه های کشدار شبگردان خمیده

و خاکستری گسترده بر حاشیه ها

و صدای هیجان انگیز چند سگ

و بانگ آسمانی چند خروس



از شوق به هوا می پرم چون کودکیم

و خوشحال که هنوز معمای سبزی رودخانه از دور برایم حل نشده است

آری از شوق به هوا می پرم

و خوب می دانم که



سالهاست که مُرده ام..
پاسخ:♥✿


beautifulkitty
ساعت13:51---13 دی 1394
نه تو می مانی و نه اندوه

و نه هیچیک از مردم این آبادی...

به حباب نگران لب یک رود قسم،

و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،

غصه هم می گذرد،

آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...

لحظه ها عریانند.

به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.

سهراب
پاسخ:♥✿


beautifulkitty
ساعت13:48---13 دی 1394
ﺑﮑـــــﻮﺵ ﺁﻧﮕﻮﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﯽ...
ﮐﻪ ﺍی ﮐﺎﺵ

ﺗﮑﻪ ﮐﻼﻡ ﭘﻴﺮی ﺍﺕ ﻧﺒﺎﺷــﺪ...!
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:16---11 دی 1394
تنها ترین آدم دنیا کسی است

که دلش زندانی کسی دیگری باشد......
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:15---11 دی 1394
شاملو میگوید:

بترس از او که سکوت کرد
وقتی دلش را شکستی...
اوتمام حرفهایش را بجای تو به خدا زد
و خدا خوب گوش میکند و خوب تر یادش میماند....
خواهد رسید روزی که خدا
تمام حرفهای او را سرت فریاد خواهد کشید....
و تو آن روز درک خواهی کرد
چرا گفته اند:دنیا،دار مکافات است!
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت22:15---10 دی 1394
از گدایی پرسیدند :
بدبخت تر از تو کسی هست ؟
خندید و گفت : آری ، عاشقی که به عشقش نرسد !


mohammad
ساعت15:46---10 دی 1394
یه وقتایی باید رفت…!
اونم با پای خودت…!
باید جاتُ تو زندگی بعضی ها خالی کنی…!
درسته تو شلوغیاشون متوجه نمیشن چی میشه…!
ولی بدون…
یه روزی…
یه جایی…
بد جوری یادت می افتن که دیگه خیلی دیر شده خیلی…
پاسخ:♥✿


mohammad
ساعت15:46---10 دی 1394
دردنـــــآک اســـــت
دوســـــتـَش بـدآری
و گمـــــآن کنی دوســـــتـَت دآرد
حــــآل آن کـِه
او یــِگــآنه هـَســــتی تو بآشـَـد
و تـــــو
یـــِــکی از هــزآران لــــــذت او …
پاسخ:♥✿


mohammad
ساعت15:46---10 دی 1394
می دونی
باید بفهمی وقتی دلت می گیره …
تنهایی !
باید یاد بگیری از هیچ کس توقع نداشته باشی !
باید عادت کنی که با کسی درددل نکنی !
باید درک کنی که هر کس مشکلات خودشو داره !
باید بفهمی وقتی
ناراحتی …
دلتنگی …
یا بی حوصله ای …
هیچ کس حوصله ی تو رو نداره !
دیگه باید فهمیده باشی همه رفیقِ وقتای خوشی اند !
پاسخ:♥✿


mohammad
ساعت15:45---10 دی 1394
دلم تو را ،
فقط و فقط تو را
از میان این همه ضمیر میخواهد ، همین !
و باز هم تو نیستی حالا که باید باشی
و این یعنی ته بدبختی من . . .

پاسخ:♥✿


mohammad
ساعت15:45---10 دی 1394
سراغت را از “قاصدک” که می گیرم تابی خورده
و در دل ابرها گم می شود !
غصه ام می گیرد
می دانم ، شرم دارد از اینکه “خبر” دهد که رفتنت همیشگی بود …
پاسخ:♥✿


mohammad
ساعت15:45---10 دی 1394
گـاهـی بـرای او
چـیـزهـایـی مـی نـویـسـی
بـعـد پـاک مـی کـنـی . .
پـاک مـی کـنـی . . .
او هـیـچ یـک از حـرف هـای تـو را
نـمی خـوانـد
امـا تـو
تـمـام حـرف هـایـت را گـفـتـه ای . . .
پاسخ:♥✿


mohammad
ساعت15:44---10 دی 1394
ﻭﻗﺘــﯽ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎﻟﺸﻢ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺩﻓﻦ ﮐﻨﯿﺪ! ﻻﺯﻣﺶ ﺩﺍﺭﻡ…
ﺍﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﺷﺎﻫﺪ ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻣﻦ
برای اوست…
پاسخ:♥✿


mohammad
ساعت15:44---10 دی 1394
او هـــــم آدم اســـــت
اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت
غـــــصـــــه نـــــخور
اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن
یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند
یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد
یک روز شکــــستن را درک مــــیکند
آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه
آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده . . .
پاسخ:♥✿


raha
ساعت13:18---10 دی 1394
مگـر این روزها چه شکلی است!؟
که همه میگویند بعد از رفتن “تو” به این روز افتاده ام !؟


raha
ساعت13:18---10 دی 1394
از غم نیاموزی چرا ای دلربا، رسم وفا؟
غم با همه بیگانگی هر شب به ما سر میزند


ᕼIᒪᗩ
ساعت11:48---10 دی 1394
غمگین ترین جای خاطرات اونجاست کـه
احساس مـیکنی
چهــره اش داره از یادت مــیره …
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت11:48---10 دی 1394
اگر کسی یکبار به تو خیانت کرد این اشتباه از اوست ، اگر کسی دوبار به تو خیانت کرد این اشتباه از توست !

پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت11:47---10 دی 1394
شبیه خوابی تو ...
در عمق چشمهای منی ...
نزدیک ولی دور از دسترس ...


ᕼIᒪᗩ
ساعت11:47---10 دی 1394
آموخته ام: کسی که یادم نکرد من یادش کنم شاید او تنهاتر از من باشد…
بی هیچ دلیلی “به یادت هستم“ تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت11:47---10 دی 1394
هیچ گاه مرا به حال خودم رها نکن
کمی زیادی دوستت دارم
کمی بیش از حد دلداده ات گشته ام
بدون تو هوایم بی هوا می شود
به گمانم ...
کمی زیادی برایت میمیرم ...


دلسوختگان
ساعت14:30---9 دی 1394
همه شب ، من تا بشارت خواب
آن راز بلیغ مقدس را ، آن عهد صریح مسلم را
- با صدای بلند – تنها برای خود ، تکرار می کنم ...

گویی به این هدف که دیوار و پنجره
چشم امید دوباره به در او زند
شاید به صبح بی رمقم خورشید
بار دگر ، در التهاب عشق برافروزد

•••
هر شب میان سیل عظیم ترس
من دانه دانه مروارید آن توهم عریان را
با پنجه های فرورفته ، با مشت های ستیزه گر بسته
از موج جاری حادثه محفوظ می کنم

•••
من اعتماد مرمرینم را
از اعتقاد مسموم سرنوشت
در مکتب ایمان به پیمان سبزمان ، مکتوم می کنم .

•••
اما دگر نیازی به اعتراف هر شبه نیست
که مکرر ، زمزمه وار
عهد نبسته را ، بر طنین لبهایم ، نقش بگذارم
زیرا نگاره ی این تفاهم محض
بر تار و پود جان من نقش بسته است ...

•••
انتظار من
از لحظه های امشب و هر شب به وسعت لحظه های رسیدن ، بار رحیل بسته است !
آری دگر این انتظار نیست
این شوق مطلق است که از طلیعه ی آمدنت
بر پک یر سحر ، جوانه ی نور ، رسته است !
آه ای یگانه ترین ، یکتای هرم عشق !
شور حضور تو بر فرسنگ های فاصله پل عروج بسته است ...

"کیانا وحدتی"

پاسخ:♥✿


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت11:41---9 دی 1394
آپـمــ
پاسخ:♥✿


دلسوختگان
ساعت16:02---8 دی 1394
یک اتفاق بود
روزی که آمدی و رهگذرانه درگاه را از غربت رهاندی
روزی که آمدی و پنجره را در قفس
اشک را در عطش
و مرا در حس گنجاندی ...
حالا من ، چگونه این عبور نامکرر را – در وسعت تکرار تنهاییم –
غرق کنم ؟
چگونه متن خاطره ات را – حادثه ی سوزان بودنت را –
در منظومه ی عظیم بودنم دفن کنم ؟

"کیانا وحدتی"
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت22:00---7 دی 1394
ﻣﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻧﻤﯿﺸﻮﻡ
ﻭﻟﯽ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ …
ﯾﮏ ﻣﻼﻓﻪ ﯼ ﺳﻔﯿﺪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ …
ﺑﻪ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻫﺎﯾﻢ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯾﮕﻮﺷﯽ ﻫﺎﯾﻢ ﺑﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺑﻠﻨﺪﻡ …
ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﻋﮑﺴﻢ ﺑﻐﺾ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ:
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺩﻟﻤﺎﻥ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت21:59---7 دی 1394
اگر روزی رسیدی که من نبودم تمام وصیتم به تو این است:
"خوب بمان"
از آن خوب هایی که من عاشقش بودم...
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت21:59---7 دی 1394
ﺯﻧﺪﺍﻧﯽ ﺗﻘﻮﯾﻢ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ

ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺿﺮﺑﺪﺭ ﻣﯽ ﺯﻧﻢ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺩﯾ ﻮﺍﺭﺵ

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﻢ ﺗﺎ ﮐﯼ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻭﺯ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺳﯿﺎﻩ ﮐﻨﻢ

ﺑﯿﺎ ﺩﯾﮕﺮ...

ﺷﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺳﺎﻟﻨﺎﻣﻪ ﺍﻡ ﺑﺎﺷﺪ!..
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت21:58---7 دی 1394
دروغ نیست اگر بگویم که " بی تو زنده مانی میکنم نه زندگانی "
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت21:58---7 دی 1394
انسان از جنگ، زلزله و سیگار نمی میرد؛ انسان را روزی، لبخند هایی که نمی زند، اشک هایی که نمی ریزد، خواهد کشت!
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت21:57---7 دی 1394
دیگه فراموشت کردم

.

.

.

.

الکی مثلا دیگه شبا خوابتو نمیبینم

الکی مثلا دیگه وسط خنده هام یاد خاطراتت میفتم گریم نمیگیره

الکی مثلا دیگه کسی به اسمت قسمم نمیده

الکی مثلا اونم مثل من عاشقته

اره الکی

مثلا تو مقصرنبودی و من اشتباه کردم

بد بودم

هه،"بیخیال"الکی مثلا فراموشت کردم...
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت21:57---7 دی 1394
مرگ يک بار رخ نميدهد
زيرا همه ي ما هر روز چند بار ميميريم
هر بار که با آرزوها
علايق و پيوندهاي خود وداع مي کنيم
مي ميريم
پاسخ:♥✿


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 دی 1394برچسب:, ] [ 1:43 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .